keskiviikko 28. syyskuuta 2016

Kuka minä olen



Uuden blogin myötä on ihan kiva kertoa näin alkuun jotain itsestäni. Ja koska itse en aina jaksa lukea mitään kilometrin mittaisia postauksia niin ajattelin julkaista faktoja näin ajatusviivoin koska RAKASTAN erilaisten listojen tekemistä! Joten, tässä tulisi minä lyhyesti ja ytimekkäästi:


  • Nimeni on Marianne ja olen 32-vuotias (ei kyllä tunnu siltä)
  • Perheeni ja ystäväni (osa heistä) kutsuvat Bettyksi, lempinimi on ollut minulla jo ennen syntymääni
  • Perheeseeni kuuluvat avomies ja karvavauva Koda (ruskea lapukka 10kk)
  • Asun Raumalla, keskustassaWanhassa Raumassa, ihanassa puutalossa
  • Minulla on viisi pikkusiskoa
  • Olen töissä Olkiluodossa, toimistotehtävissä
  • Yllämainitun lisäksi ohjaan ryhmäliikuntatunteja (kuntopiiri, foamrollaus, bodypump, spinning, erilaiset kuntopiirit ja lihaskuntotunnit, TRX, vesijumppa, kehonhuolto)

  • Rakastan matkustamista, valitettavasti pääsen toteuttamaan sitä liian harvoin (I know, ihan itsestäni kiinni, joopajoo)
  • Yritän opetella virkkausta, siinä kuitenkaan loistamatta
  • Rakastan suklaata ja kaikkea vähänkään suklaista, sekä popcornia
  • En yhtään tykkää tehdä ruokaa
  • Rakastan istua iltaa ystävien kanssa ja juoda hyvää viiniä
kuva googlesta haulla wine meme

  • En juo kahvia enkä olutta
  • Haluaisin olla ”salil eka salil vika”, mutta en vaan saa aikaiseksi
  • Minulla on silmälasit joita joudun pitämään lukiessa ja koneella työskenneltäessä, vaikka näköni on erinomainen
  • Kärsin migreenistä (mitä mieheni ei tajua ollenkaan)
  • Lempidrinkkini on mojito tai mansikkamargarita, riippuu illasta/päivästä/tekijästä/fiiliksestä
  • Tykkään kuunnella musiikkia, lukea kirjoja ja katsoa elokuvia
  •  Haluaisin omakotitalon isolla pihalla, en kuitenkaan siksi että saisin tehdä pihatöitä vaan siksi että koiramme pääsisi nauttimaan enemmän ulkoilmasta vapaammin
  • Minulla on kielilävistys ja haluaisin ottaa tatuoinnin, mutta en tiedä mihin ja millaisen...
  • Huumorintajuni on sarkastinen, olen ulospäinsuuntautunut, herkkä (en aina näytä sitä) ja suuttuessani kiihdyn nollasta sataan alle sekunnissa
  • Itsetunnossani olisi parantamisen varaa
  • Haluaisin työn jossa minulla olisi enemmän vapaa-aikaa ja jota nauttisin tehdä, en vain yhtään tiedä mitä se olisi...
kuva googlesta haulla dream job

Tässä nyt muutama fakta minusta näin alkuun :) Tervetuloa seurailemaan minun ja perheeni elämää, tavoitteita ja unelmia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti